b L o g dayA !
Owner Belog



->dayah jamil :)
->owner of this blue Blog
->blog ni semua tentang cerita aku. Suka, kecewa, ketawa, nangis, gembira, sedih, geram, marah. Aku tulis ikut apa hati aku cakap and apa hati aku rasa. Aku tak pandai nak luah ke manusia, jadi blog ni peneman setia aku untuk jadi tempat luahan perasaan aku.


Nagivation Tab

kisah hidup biodata find me!


Goal Hidup

My goal 10 years from now:
get my first class degree
dapat kerja lepas/b4 grade
buat bisnes ikan tilapia
kahwin before 27 old


Previous Entry


Scream Here


Credit Time

Template by : Ainna Zieyha
Basecodes by : Liyana Aina
Background : Ainna Zieyha
Stuffs by : Aina Hanani
Best view : Google Chrome only

Keluarga UKM
Thursday, April 2 | Thursday, April 02, 2015 | 0 comments
assalamualaikum

korang tau kan aku student dekat ukm
so, nk bagitau sikitlah mcm mana life dekat u ni
aku tau masing2 ada pengalaman dia sendiri
gua pon ada
setiap org lain-lain kan pengalaman
just kau je yg tentukan 
samada
kau nk jadikan pengalaman tu sebagai 
pengalaman pahit or manis or bermakna or whatever

aku cuma nak bagitau yang aku bersyukur sebenarnya masuk ukm
dalam ukm ni aku jumpa keluarga aku yg kedua 
selain family dekat rumah
susah senang sama-sama dengan diorang ni
diorang yang bagi nasihat saat aku down
dioranglah selalu ada bila aku ada masalah
diorang jugalah kawan-kawan melepak aku
dioranglah kawan jalan-jalan
kawan makan, kawan tido, kawan berporgram
sama-sama buat kerja dalam berprogram
sama-sama picit otak untuk siapkan assignment
sama-sama jaga koop kolej kitorang
senang kata aku bersyukurlah
sbb diorg sentiasa ada bersama-sama sewaktu kt ukm ni
thanks korang 
aku sayang korang 
*even korg tk jumpa belog ni


 ni family S aku, tapi tk cukup semua ni. ada yang takda
kitorang ni satu course. dengan diorang lahh aku berhempas
pulak menyiapkan assignment yang banyak tuuu T.T

ni pon family S gua

ni pulak gmba keluarga terbesar kat ukm ni . 
UPSM (Urusetia Pembangunan Sumber Manusia)
tapi ni gambar batch 27 je. ada lagi yg lain
semua dah kenal perangai masing-masing, semua dh tengok muka 
masing-masing yang tak mandi, muka bangun tido, haha
rasanya takda bende dah yg disorok dari diorang ni

ni ahli UPSM yg ada batch 26 dan 28.. tapi ni skit je,mlas nk cari gmba yg ada semuaa
haha, bukan main malaih lagi ehh

last one, ni warga MT kusdo (kelab keusahawanan Kolej Dato' Onn)
sama-sama jaga  koop dan berprogram jugak.

akhir kata. serius aku berterima kasih sangat sebab diberi peluang untuk berjumpa dengan  kalian. harapnya persahabatan yg kita dah bina kat ukm ni takkan hilang mcmtu je . mesti aku akan rindu korang bila dah habis u nanti. even lama lagi, tapi still sedih bila dipikirkan.